    From: Marcin <m...@z...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawo autorskie
    Date: Fri, 04 Mar 2005 13:15:48 +0100

    witam,

    rysunki mojego kolegi ukazaly sie w jednym z czasopism.

    pomimo wielu prob ugody, redakcja caly czas nas zbywala, ze mamy racje,
    ale ktos im dal te rysunki mowiac, ze sa jego, ze ich prawnik bada
    sprawe itp.

    chcemy skierowac sprawe do sadu.

    1. czy on moze reprezentowac siebie przed sadem
    2. czy ja moge reprezentowac jego przed sadem (nie jestem prawnikiem)
    (on jest artysta i dostaje wysypki na widok faktury, a co dopiero sadu :))
    3. czy koniecznie jest zatrudnienie prawnika.

    Pozdrawiam
    Marcin