  • Data: 2008-11-07 08:42:40
    Temat: Prawo autorskie
    Od: "Wojciech Kulesza" <w...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, w jednym przetargu, w którym chcemy wziąć udział znalazłem taki
    zapis:
    "Z chwilą nabycia oprogramowania na zamawiającego przechodzą autorskie prawa
    majątkowe z tytułu użytkowania zakupionej licencji programu na czas
    nieokreślony."
    Co poeta miał na myśli? Czy to poprawne sformułowanie? Bo w tekście SIWZ
    jest wyraźnie mowa o licencjach na oprogramowanie, a nie o oprogramowaniu
    jako takim.
    Podpowiedźcie proszę, bo chcę napisać zapytanie do nich, a nie chciałbym się
    zbłaźnić niewiedzą co to są prawa majątkowe z tytułu użytkowania licencji.
    Czy to oznacza, że mogą np. odsprzedać LICENCJĘ dalej komu będą chcieli, ale
    my możemy dalej sprzedawać program (tzn kolejne licencje).

    Pzdr
    Wojtek