  • Data: 2006-12-18 18:07:13
    Temat: Prawa autorskie, licencje i takie tam
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie!
    Mam problem i chyba dobrze trafiłem. Mianowicie: znajomy mój nabył
    laptopa, fakturę na niego wystawiono mu na jego firmę, że kupił
    "środek trwały". Laptop ten jest jednak używany przez jego znajomą
    a ona chce na nim zainstalować program antywirusowy. Sprawa wydaje
    się prosta, ale... No właśnie. Czy znajoma ma szukać programu
    antywirusowego w jakichś dzikich wersjach korporacyjnych? Czy,
    teoretycznie, może użyć darmowego dla osób prywatnych Avast'a?
    Jeżeli trafiłem na złą grupę to przepraszam i proszę o odesłanie
    na poprawną, jednak z wszystkich jakie zwiedziłem ta wydaje się
    najbardziej odpowiednia. Dzięki za odpowiedź!