  • Data: 2006-12-19 23:52:08
    Temat: Re: Prawa autorskie, licencje i takie tam
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    t napisał(a):

    > Wystarczy raz wysłać ;)

    Wiem, wiem, przepraszam. Głupi klient grup Google... :-/

> [...]
    > Pani B.
    > Od niedopłatnego świadczenia usługi użyczenia na cele prywatne niezwiązane
    > z DG należy się VAT,
    > dodatkowo Pani B ma do opodatkowania przychód z nieodpłatnego świadczenia.
    > Jezeli zawarli umowę użyczenia i w ramach tej umowy Pani B może instalować
    > soft, to
    > sobie może IMHO antywira "non-commercial" zaupuścić, pod warunkiem że nie
    > używa tego lapa
    > do celów zarobkowych(oczywiście zależy to od konkretnej licencji, zapisy

    O matko... Żadnych umów nie było - zwykła koleżeńska pożyczka
    ('zwykła'...). Czyli jak już cokolwiek instalować to 'comercial'?
    A czy ktokolwiek się może przyczepić jak na domowym (czyt.:
    wykorzystywanym niekomercyjnie) komputerze jest 'comerial' software?