  • Data: 2006-12-20 15:06:32
    Temat: Re: Prawa autorskie, licencje i takie tam
    Od: "Jakub Mrozowski" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    m...@g...com napisał(a):

    > CZASOWE udostępnienie legalnie nabytego laptopa to łamanie prawa?
    > Czyli jak książki z biblioteki pożyczam to też prawo łamię?
    > Ciekawe.
    > Znajoma znajomego (która jest też moją znajomą) kombinuje jak się
    > odwdzięczyć, przyszedł jej taki pomysł do głowy, więc jej
    > pomagam...

    To zupełnie inna sprawa, z książki w bibliotece korzystasz w ramach
    dozwolonego użytku publicznego. Jak chcesz, możesz ją całą
    skserować i jest dobrze. Nie wiem, jak jest w praktyce z
    pożyczaniem sprzętu na firmę, ale jeżeli bedzie w stanie
    udowodnić, że go (czasem) używa w firmie albo w celu związ. z
    działalnościa to się nic nie stanie ;)

    Pozdrawiam,
    Kuba