  • Data: 2005-03-14 08:52:23
    Temat: Pracuje w firmie i zalozylem wlasna dzialalnosc gospodarcza
    Od: "Michal S." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pracuje od 3 lat w fimie, jestem chyba zatrudniony na slale, tak dostaje
    na druczkach gdy staram sie o kredyt.
    Umowy nigdy nie podpisywalem osobiscie.
    Rozpoczalem dzialalnosc w innej lokalizacji (moje miejsce zamieszkania), ale
    profil dzialalnosci jest
    taki sam, jak ma firma w ktorej pracuje.

    Dzilalnosc dotyczy dostarczania internetu uzytkownikom.

    Zacząlem w swoim mieście działać nielegalnie wczesniej niż podjąlem prace,
    dziś jestem zmuszony zacząć działać legalnie dlatego musiałem zarejestrować
    działalność.

    Nie chce wchodzić w konflikt z moim pracodawcą, chciałbym się jakoś z nim
    "dogadać".
    Zarobków z tej dodatkowej pracy nie starczy mi na opłacenie ZUS itp. jest
    toraczej hobby tyko tyle że
    zostałem zmuszony zrobić to legalnie.

    Jak podejść do tego problemu, aby nie wywołyać zamieszania ?

    Michał Sz.