  • Data: 2006-03-21 21:50:39
    Temat: Poszukuję speców od prawa rodzinnego
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Poszukuję osoby, która zna dobrze Prawo Rodzinne (rozwody i alimenty)
    a także pisanie tekstów nie
    sprawia jej problemów (najlepiej absolwenta prawa lub studenta prawa z
    4-5 roku).

    Niestety nie mogę za dużo napisać, gdyż musiałbym podać adres
    serwisu a nie chcę być posądzony o wysyłanie spamu.

    Napiszę, że chodzi o napisanie praktycznych poradników.
    Zadanie nie łatwe ale satysfakcja (i nie tylko) gwarantowana.

    pozdrawiam,
    kieloo

    Kontakt
    Gadu-Gadu: 5161687 (wieczorem)