  • Data: 2006-03-24 20:38:45
    Temat: Re: Poszukuję speców od prawa rodzinnego
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Szczegóły wysłałem w mailu, ale dla dokładniejszego wyjaśnienia
    (innym) powiem, że prowadzę wydawnictwo z praktycznymi ebookami czyli
    książkami w formacie PDF.

    Szukam autorów takich praktycznych poradników.
    W tym momencie interesują mnie głównie tematy z prawa rodzinnego -
    prawo rozwodowe i prawo alimentacyjne (choć liczę także na autorów
    z innych tematów).

    Niektórzy myślą, że poradniki takie liczą po kilkaset stron i
    praca nad nimi to wielkie wyzwanie.
    Ja uważam, ze 30-50 stron całkowicie wystarcza, jeżeli temat jest
    wyczerpany. Oczywiście autor musi ,,umieć pisać" oraz musi dobrze
    znać zagadnienie.

    W ebookach chodzi o to aby skupić się na jednym konkretnym temacie. W
    konwencjonalnych książkach nie opłaca się drukować 30-50 stron i z
    tego powodu autorzy muszą się bardzo rozpisywać - często nie na
    temat.

    Nie podaję w tym miejscu adresu strony tak aby nie być posądzonym o
    kryptoreklamę.

    Wszystkich zainteresowanych zapraszam do bezpośredniego kontaktu.
    Udzielam wszelkich informacji i odpowiem na każde pytanie.

    kieloo
    email: k...@o...pl
    Gadu-Gadu: 5161687 (wieczorem)