  • Data: 2010-07-14 13:21:12
    Temat: Pomocy - całodobowe prace budowlane wewnątrz osiedla
    Od: Zbigniew Kowalik <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Sprawa wygląda następująco:
    We Wrocławiu buduje się wieżowiec "SkyTower". Prace prowadzone są bez
    przerwy. Rezultatem tego jest całonocne nawalanie młotkiem w metalowe
    elementy (hałas jest tak silny, że nie pomagają zamykane plastikowe
    okna z odległości 200m), przez co jestem notorycznie niewyspany.
    Dodatkowo ostatnie upały uniemożliwiają zamknięcie okien.
    Średnio raz w tygodniu w środku nocy muszę wezwać policje. Policje
    wzywają także inni mieszkańcy.
    Z informacji telefonicznej podczas rozmowy z komisariatem,
    dowiedziałem się, że wykonawca przyjmuje mandat w wysokości 200 pln i
    nadal ma to głęboko w ...

    Czy faktycznie nasze państwo "prawa" nie oferuje żadnej ochrony w
    takim przypadku ? Nie chodzi mi o ukaranie, tylko o wymuszenie
    zaprzestania prac w godzinach od 22 do 6.

    PS:
    Czy ktoś z Wrocławia zechciałby zając się tym problemem ?