  • 1. Data: 2010-07-14 13:21:12
    Temat: Pomocy - całodobowe prace budowlane wewnątrz osiedla
    Od: Zbigniew Kowalik <z...@g...com>

    Witam!
    Sprawa wygląda następująco:
    We Wrocławiu buduje się wieżowiec "SkyTower". Prace prowadzone są bez
    przerwy. Rezultatem tego jest całonocne nawalanie młotkiem w metalowe
    elementy (hałas jest tak silny, że nie pomagają zamykane plastikowe
    okna z odległości 200m), przez co jestem notorycznie niewyspany.
    Dodatkowo ostatnie upały uniemożliwiają zamknięcie okien.
    Średnio raz w tygodniu w środku nocy muszę wezwać policje. Policje
    wzywają także inni mieszkańcy.
    Z informacji telefonicznej podczas rozmowy z komisariatem,
    dowiedziałem się, że wykonawca przyjmuje mandat w wysokości 200 pln i
    nadal ma to głęboko w ...

    Czy faktycznie nasze państwo "prawa" nie oferuje żadnej ochrony w
    takim przypadku ? Nie chodzi mi o ukaranie, tylko o wymuszenie
    zaprzestania prac w godzinach od 22 do 6.

    PS:
    Czy ktoś z Wrocławia zechciałby zając się tym problemem ?

  • 2. Data: 2010-07-14 13:30:41
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Zbigniew Kowalik napisał(a) :

    > PS:
    > Czy ktoś z Wrocławia zechciałby zając się tym problemem ?

    Prawnik? Sprawa z góry wygrana. Dla prawnika. Prawnik zawsze
    wygrywa. Niekoniecznie jego klient.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 3. Data: 2010-07-14 13:32:42
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Zbigniew Kowalik pisze:
> [...]
    > zaprzestania prac w godzinach od 22 do 6.
    >
    > PS:
    > Czy ktoś z Wrocławia zechciałby zając się tym problemem ?

    Zbysiu swiat idzie do przodu, pierdolnik wieczorem dwa piwka na spanie i
    bedzie ci gleboko wszystko jedno czy to dzieciol wali dziobem drzewko
    czy robotnik napierdala mlotem. Nierob zadymy bo wyjdziesz na idiote.