  • Data: 2006-05-12 15:13:18
    Temat: Pomocy. Cesja umowy z developerem
    Od: marcinp <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam nadzieje, ze tu mi ktos pomoze.

    Za wszelka pomoc z gory dziekuje.

    Wiec sprawa wyglada tak:

    Chce sprzedac swoj udzial u developera. Klient zaiteresowany zamierza
    zaciagnac kredyt w tym celu.

    Niestety developer daje do podpisu w cesji pkt. takiej tresci:

    2. Cedent oswiadcza, ze prawa i obowiazki wynikajace z powolanej umowy,
    a w szczegolnosci wplacone na poczet zaplaty ceny kwoty w wysokosci (i
    tu wys. mojego wkladu) przelewa na cesjonariusza, a cesjonariusz je
    przyjmuje, wchodzac tym samym we wszystkie prawa i obowiazki cedenta.
    i kolejny pkt 3. Wszelkie rozliczenia pomiedzy cedentem i cesjonariuszem
    sa ich wewnetrzna sprawa i nie moga rodzic skutkow prawnych dla
    sprzedajacego (developer)

    Z tego co ja zrozumialem to przekazuje panu x caly swoj wklad i mam sie
    z nim rozliczyc. Wiec teraz nasuwa mi sie pytanie co mam zrobic, jaka
    umowe podpisac, by rzeczywiscie miec pewnosc, ze moj wklad wroci do mnie
    na konto.

    Pozdrawiam
    Marcin