  • Data: 2005-02-15 23:07:00
    Temat: Pomocy !
    Od: "Help" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jakiś czas temu zmieniłem pracę, odchodząc tym samym z firmy której w
    najmniejszym stopniu nie szanuję. "Zatrudniony byłem na umowę zlecenia" -
    umowę, której de facto nigdy nie miałem okazji podpisać (pracowałem ok. 4
    miesiące). Miesiąc czekałem na przelew i doczekać się nie mogłem. Myślałem,
    że próbują mnie wyrolować. Niedawno przelew dotarł na mój rachunek ... ale 2
    razy. I tu zaczyna się problem, bo nie wiem co może z tego wyniknąc.
    Chciałbym zatrzymać te pieniądze, gdyż uważam, że mi się należą. Firma na
    każdym kroku wykazuje brak profesjonalizmu, wyrolowała mnie też na samym
    początku, obiecując daną kwotę, a w rezultacie płacąc mniej "z uwagi na
    oszczędności". Jak mówiłem, przez 4 miesiące nie dano mi do podpisania
    umowy, nie miałem zatem zadnych postaw by udowodnić im, że mnie oszukali.
    Firma jest duża i dość znana - myślę, że stać ją na tego typu pomyłki.
    Aaa, zapomniałbym wspomnieć, że przelew przyszedł po raz 3 - na tą samą
    kwotę, co sprawia, że sprawa jest jeszcze poważniejsza.
    Mam pytania do osób mających rozeznanie:
    Czy ja mam obowiązek zwrócić te pieniądze (pomijam tu kwestie
    etyczno-moralne)?
    Czy poprzez bank firma może mi odebrać pieniądze w sytuacjim gdy juz nie ma
    ich na konciem, tzn zająć środki na rachunku po jakimś czasie?
    Co ogólnie może się stać w takiej sytuacji?

    Z góry dzięki za odp.

    Pozdr