  • Data: 2005-02-16 01:15:16
    Temat: Re: Pomocy !
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Help wrote:

    > heh, no tak, ale co jak mi każą podpisac umowe?
    teraz?
    i pewnie jeszcze z datą wstecz.
    Tylko nie waż się tego teraz podpisywać. Powiedz im, że antydatowanie
    dokumentów jest karalne.
    Zresztę za pracę bez umowy też dostaną niezłego łupnia jak wyjdzie na
    jaw. Mieli obowiązek ją podpisać w ciągu 7 dni, a umowę zlecenie od razu.
    Nie ma umowy, więc zawsze można uznać, że tyle ci mieli zapłacić.

    > w zasadzie to już mialem
    > plan zeby nie dawać znaku zycia itp. no ale sam już nie wiem co robić, nie
    > chce się władować w kłopoty, a kasa akurat potrzebna mi jak nigdy...

    dobry plan i się go trzymaj.
    odpowiedz im dopiero przez adwokata jak dostaniesz termin rozprawy
    sądowej. Sądzę, że mają przechlapane.
    Jeżeli na dodatek była to umowa zlecenie, to od razu wystąp do sądu
    pracy o uznienie tego za umowę o pracę. Jeszcze im dodatkowo dojdą
    koszty, więc może dojdą do wniosku, że lepiej zostawić to tak jak jest,
    bo wychodzi taniej.
    Jakie kłopoty?
    co najwyżej oddasz. I to na dodatek w ratach, bo powiedz, że więcej jak
    100 miesięcznie to cię nie stać.