  • Data: 2006-05-01 07:13:16
    Temat: Pod wspólnym dachem
    Od: "artur" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Mioi rodzice maja problem rodzinny. mieszkają wspólnie z moim wojkiem a mamy
    bratem rodzonym.
    mam mieszka na parterze a wojek na pierwszym pietrze.
    Juz przechodze do rzeczy.
    rok temu wujaszek postanowil zrobic remont dachu bez zgody moich rodziców.
    na lewo dogadal sie z firmą i firma remontowa wystawila mu fv na duzo wyższą
    kwotę.
    Moja mama nie zgadza sie z tym i sprawa jest w sądzie.
    niestety widze ze sad jest po stronie mojego wójka i sprawa juz sie ciagnie
    miesiącami.
    jak to wyglada formalnie czy moj wojek mogl zrobic remont bez zgody moich
    rodziców??
    jesli nie to na jakiej podstawie tego nie mogl zrobic.

    za kazda odpowiedz dziekuje.
    artur