  • Data: 2006-05-02 10:06:45
    Temat: Re: Pod wspólnym dachem
    Od: Gracjan Abakanowicz <g...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 1 May 2006 09:49:51 +0200, Lookasik wrote:

    > he he dobre... uwierz ,ze - jak to powiedzial jakis pilkarz - z sedziami
    > jest ten problem ,ze kompletnie im nie zalezy kto wygra. To ,ze wy nie macie
    > racji nie zonacza ,ze sad jest po stronie wujka. Idac tym tropem sad zawsze
    > jest stronniczy bo przeciez zawsze orzeka na korzysc jednej ze stron ;)

    Witam!
    Powtarzając to swoimi słowami (żeby lepiej zrozumieć): sędziowie są
    bezstronni, nie podlegają emocjom, żadne mechanizmy hormonalne u nich
    nie działają ;), nie wykazują lojalności płci, itp.
    Czy tak mam rozumieć twoją wypowiedź? Naprawdę w to wierzysz? :-D

    IMHO, można takie założenia przyjąć, ale z reguły są one boleśnie
    weryfikowane przez rzeczywistość. :)

    --
    abakan