eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPismo ministerstwa finansów (dot. ulgi bud./remont.) - czy aktualne? › Pismo ministerstwa finansów (dot. ulgi bud./remont.) - czy aktualne?
  • Data: 2003-05-27 12:31:04
    Temat: Pismo ministerstwa finansów (dot. ulgi bud./remont.) - czy aktualne?
    Od: "skalar" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Postanowiłem poradzić się fachowców:
    Czy aktualne jest pismo ministerstwa finansów: PO 2/10-8010-02042/94
    (cytowane m.in. na stronie http://www.pit.pl/pages/201102.php)?

    Są w nim w szczegółach wymienione materiały/roboty podlegające odliczeniu.
    Czy mogę się na nie powołać przy odliczaniu wydatków w ramach "starej" ulgi
    budowlanej (odliczanie od podatku) bądź ulgi remontowej.
    Konkretnie chodzi mi o odliczenie piekarnika z plytą elektryczną i okapu.
    Wg tego pisma w/w urządzenia można odliczyć od podatku.
    tylko czy ono jest wciąż obowiązujące?

    Pozdrawiam
    Arek