eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPismo ministerstwa finansów (dot. ulgi bud./remont.) - czy aktualne? › Re: Pismo ministerstwa finansów (dot. ulgi bud./remont.) - czy aktualne?
  • Data: 2003-05-27 14:15:31
    Temat: Re: Pismo ministerstwa finansów (dot. ulgi bud./remont.) - czy aktualne?
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy aktualne jest pismo ministerstwa finansów: PO 2/10-8010-02042/94
    > (cytowane m.in. na stronie http://www.pit.pl/pages/201102.php)?
    >
    > Są w nim w szczegółach wymienione materiały/roboty podlegające
    odliczeniu.
    > Czy mogę się na nie powołać

    Raczej się nie powołuj, bo gdzieś tak w 1996 lub 1997
    było rozporządzenie ministra gospodarki i budownictwa (?)
    sprawie określenia rodzajów wydatków
    z załącznikami określającymi co można, a co nie.
    Podejrzewam, że załaczniki raczej zawężały zakres odliczeń :-)
    Pismo z 1994 raczej jest nieaktualne.
    Mam nadzieję, ze rozporządzenie sobie odszukasz.