  • Data: 2003-09-15 12:53:26
    Temat: Pilne - problem ze spoldzielnia mieszk.
    Od: Rumax <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Prosze o pilna, krotka porade jesli to mozlilwe.

    Za chwile wybieram sie z wizyta do biura niewielkiej spoldzielni
    mieszkaniowej, ktorej byc moze niedlugo bede czlonkiem. Zamierzam
    kupic mieszkanie od obecnego jej czlonka.
    Zadzwonilem do spoldzielni z pytaniem o godziny otwarcia oraz
    poinformowalem ze zaraz przyjade poniewaz chcialbym otrzymac statut
    spoldzielni oraz numery ksiag wieczystych dzialek, na ktorych stoja
    budynki.

    Uslyszalem od jakiegos starszego pana, ze:
    1. Statut jest tylko do wgladu. On mi go nie da bo go nie stac na
    rozdawanie. A w ogole - po co mi to.
    2. Numery ksiag wieczystych nie sa jawne i on ich nie bedzie rozdawal
    kazdemu. A w ogole - po co mi one.

    Zbity z tropu (wczesniej z innych spoldzielni otrzymywalem bez
    problemu) wydukalem, ze ma taki obowiazek.

    Pan powiedzial, ze sie zastanowi a ja, ze za chwile przyjade.

    Poszukalem troche w necie ale spieszy mi sie i niewiele znalazlem.

    Podpowie ktos ? Ma obowiazek czy nie ma ?
    Prawo mieszkaniowe jakos to reguluje ? Gdzie ?

    Pozdrawiam
    Wojciech Rejmak
    --Rumax--