  • Data: 2002-07-16 07:49:37
    Temat: Pilna sprawa
    Od: "Marcin Lorek" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Mam takie pytanie - czy w polskim prawie obowiazuja jakies zapisy,
    ktore stwierdzaja, ze czyn wprowadzania w blad osob trzecich przez
    podawanie sie za inna osobe (czyli po prostu "podszywanie" sie pod inne
    osoby) w celu osiagniecia wlasnych korzysci lub z checi zaszkodzenia
    tym osobom jest karalny w jakikolwiek sposob?

    Chodzi mi o to czy sa jakiekolwiek podstawy do wytoczenia winnym
    takiego dzialania procesu cywilnego? Jesli tak to bylbym bardzo wdzieczny,
    gdyby ktos mogl i zechcial mi podac chocby w przyblizeniu gdzie taki
    zapis sie znajduje oraz jak takie cos jest traktowane (co za to grozi).

    Bylbym niezmiernie wdzieczny za mozliwie szybka odpowiedz.

    Pozdrawiam

    Marcin