  • Data: 2002-10-21 16:13:59
    Temat: Pies i jego wlasciciel !
    Od: "Mariusz Lander" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Moze to takie troche smieszne zawracanie glowy
    ale chcialbym sie dowiedziec czy tak ma byc czy tak ma niebyc,
    a jesli nie to czy jest jakas podpora prawna zeby temu zapobiec.

    A wiec !
    Rok temu przyprowadzila sie na moje osiedle (jest to osiedle domkow jednorodzinnych)
    pewna rodzinka. Kobita dwa razy dziennie o tych samych porach dnia jakby ze zegarkiem
    w reku
    przyprowadza mi pod dom,plot psa, ktory leje mi na plot lub sra na chodnik albo w
    kolo plotu.
    Po czasie zwrocilem uwage kobicie (grzecznie:)) zeby nauczyla pieska robic to gdzie
    indziej
    na co ona odparla mi tak ,,Ja place podatek za psa
    a kolo plotu biegnie droga dojazdowa (miedzy moim plotem a sasiednim 2m) wiec nic mi
    do tego".
    A wiec slupki zolkna a kolo plotu az strach przejsc.

    istnieja jakies prawa zeby temu zapobiec ?
    Czy musze sie z tym pogodzic ?

    m.l.