  • Data: 2022-10-25 00:21:01
    Temat: Pamiętacie jak pytałem o notariusza do spadku?
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Takiego co umie procedurę "na odległość"? No już się prawie udało -
    notariusz się znalazł, kwity przygotowano. To się okazało, że konsul w
    Toronto nie ma takich uprawnień. Do 2015 (*) miał, a teraz nie ma.
    Można wnioskować o zezwolenie jednorazowe, potrwa pół roku i kosztuje
    jak za zboże. Ręce opadają.

    No to spadkobierca się złamał i przylatuje.

    Za jednym zamachem spadkobiercy chcą załatwić nabycie spadku i dział
    spadku. Fanaberia taka, nie? Zażądano od nich wyrysu z ewidencji
    gruntów. Nie wiem, po co to komu, ale ma być. I tutaj dupa - córka
    zmarłego "nie ma interesu prawnego" i wyrysu nie dostanie. Niech sobie
    spadkobiercy z zagranicy drugi raz przyjeżdżają. Znaleziony w internecie
    wyrok sądu w podobnej sprawie urzędniczki w starostwie nie przekona. Nie
    bo nie. Macki opadają i wszystko inne.

    MJ
    (*) Przypadek, nie? :)