  • Data: 2022-10-25 18:19:49
    Temat: Re: Pamiętacie jak pytałem o notariusza do spadku?
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022.10.25 o 00:21, Michał Jankowski pisze:
    > Takiego co umie procedurę "na odległość"? No już się prawie udało -
    > notariusz się znalazł, kwity przygotowano. To się okazało, że konsul w
    > Toronto nie ma takich uprawnień. Do 2015 (*) miał, a teraz nie ma.
    > Można wnioskować o zezwolenie jednorazowe, potrwa pół roku i kosztuje
    > jak za zboże. Ręce opadają.

    Czy to chodzi o to ?

    Art. 30. Konsul nie sporządza aktu poświadczenia dziedziczenia, nie
    przyjmuje wykazu inwentarza, nie dokonuje czynności dotyczących
    europejskich poświadczeń spadkowych oraz nie sporządza elektronicznych
    wypisów i wyciągów z aktów notarialnych.

    https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20
    210000823/U/D20210823Lj.pdf