eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPROSZĘ O POMOC-jak uzasadnić wniosek o zabezpieczenia roszczenia › PROSZĘ O POMOC-jak uzasadnić wniosek o zabezpieczenia roszczenia
  • Data: 2003-11-19 00:44:59
    Temat: PROSZĘ O POMOC-jak uzasadnić wniosek o zabezpieczenia roszczenia
    Od: "Natalia 23" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich - poradźcie proszę.
    Obawiam się , że dłużnik może się wyzbyć majątku przed zapadnięciem wyroku.
    Sąd nie przychylił się do mojego wniosku o zabezpieczenie nieruchomości ,
    prosząc o ... uwaga - dowody tego ,że dłużnik może wyzbyć się majątku !!
    Pan posiada tylko tą nieruchomość , nie pracuje od ho,ho - mataczył na
    sprawie a teraz od życzliwych ludzi dowiedziałam się , że Pan chce przepisać
    nieruchomość na kogoś z rodziny i będzie ... niewypłacalny !! Życzliwy wolałby
    nie być świadkiem w sprawie !! Co robić ? - czasu na odwołanie coraz mniej !!
    Proszę o jakieś sugestie !

    Pozdrawiam GRUPĘ .