    From: "Dominika" <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: POMOCY?? Co mam wybrać? UJ czy KWS na kierunku PRAWO!
    Date: 3 Jun 2005 20:51:27 +0200

    Witam..
    zbliża się czas prawdy tj. muszę wybrać uczelnię. Waham się [jeśli wogóle można
    tak powiedzieć] między Uniwersytetem Jagiellońskim a Krakowską Wyższą Szkołą.
    Wiem że to brzmi wręcz durnie bo to tak jakby porównywać między FERRARI a
    FIATEM. No ale cóż przyszło mi podziałać w takiej sytuacji.
    Chodzi mi o kierunek PRAWO na studiach ZAOCZNYCH.
    Oczywiście przez cały czas dążyłam do tego aby dostać się na UJ (renoma te
    sprawy), niestety dwa dni temu dowiedziałam się że koszt całego roku tj. 4400zł
    trzeba wpłacić na raz- i to zaświadczy o tym, czy dostanę się na listę
    studentów prawa. Troszkę mnie to zaszokowało bo takiej kasy nie mam, liczyłam
    natomiast na możliwość rozratowania wpłat za naukę. Tak jak jest w KWS- rata
    wynosi 400zł.
    Dowiedziałam się również, że na UJ dopiero na drugim roku można płacić w ratach
    za naukę. Dlatego wymyśliłam sobie że [jeżeli to będzie możliwe] przeniosę się
    po drugim roku z KWS na UJ. Dlatego moje pytania brzmią:

    1. czy jest możliwość takiej roszady?
    2. co myślicie na temat KWS? Czy nie jest to kolejna durna szkoła w której
    liczy się tylko kasa?
    3. Czy jest jakaś możliwość ominięcia wpisowego w KWS [wynosi aż 530zł].
    4. Prawo jak prawo- bardzo niepokoje się APLIKACJAMI. Czy ktoś z was może mi
    poradzić, co się dzieje jak nie dostanę się na aplikację? jaką prace w takiej
    sytuacji mogę dostać- związaną z prawem? I czy na takich studiach jak KWS nie
    pomagają w aplikacjach?
    5. jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna w KWS?
    6. Od kiedy mogę ubiegać się o staż w innych firmach? Czy od pierwszego roku?
    Czy szkoła pomaga w stażach?

    Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie, do poniedziałku mam czas decyzji!