eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOszukany klient. › Oszukany klient.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Marcin" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Oszukany klient.
    Date: Sun, 2 Nov 2003 10:30:04 -0000
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 23
    Message-ID: <bo2j80$p7r$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.205.253.170
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1067765825 25851 195.205.253.170 (2 Nov 2003 09:37:05
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 2 Nov 2003 09:37:05 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2417.2000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2314.1300
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:173719
    [ ukryj nagłówki ]

    Temat konsumencki ale może ktos mi doradzi...
    Zakupilem 3 mies temu garnitur firmy ....... za 829zł do swojego slubu.
    Sprzedawca strasznie go wychwalal, że jest z bardzo dobrego materialu i sie
    nie gniecie ( skrecał przy mnie rekawy). Sklad jego to welna 65% i jedwab
    35%. Faktycznie był bardzo ładny i sie skusilem. Radosc moja trwala krotko
    bo 2 godziny. Po tym czasie zauwazylem ze mam na sobie wygnieciony i
    zdeformowany garnitur. Po weekendzie udalem sie do sklepu celem zwrotu
    towaru. Niestety sprzedawca najpierw nakazal oddac go do pralni i to
    koniecznie ekologicznej. Niestety garnitur juz nie wrocil do stanu przy
    zakupie. Sprzedawca do tego stwierdzil, ze moge jedynie zareklamowac do
    producenta wiec spisalismy odpowiedni kwestionariusz i garnitur zostal
    wyslany do producenta. Po 3 tygodniach garnitur wrocil od producenta z
    orzeczeniem, ze "...garnitur ma prawo sie gniesc gdyz jest z welny i
    SZTUCZNEGO JEDWABIU (o czym sie dowiedzialem w momencie czytania i na metce
    bylo napisane ryanor) a sprzedawca nie zapewnial ze sie nie bedzie
    gniotl...".
    Dla mnie to jest jawne oszustwo. Przeciez ja jako klient nie musze sie znac
    na skladzie materialowym garnituru. Sprzedawca powinien rzetelnie informowac
    o jego cechach a nie wciskac bubel gniotacy sie. W koncu dalem za niego tez
    nie malo i oczekiwalem tez odpowiedniej jakosci. Czy ktos moze mi doradzic
    jak wywalczyc zwrot kasy za garnitur?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1