eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOszukał mnie konsultant ORANGE jak wypowiedzieć umowę na firmę › Oszukał mnie konsultant ORANGE jak wypowiedzieć umowę na firmę
  • Data: 2012-04-25 15:49:00
    Temat: Oszukał mnie konsultant ORANGE jak wypowiedzieć umowę na firmę
    Od: adam <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, otrzymałem od konsultantki Orange propozycje stałego łącza
    internetowego 6mb/s bez limitu transferu danych za pośrednictwem
    połączenia radiowego tzw. radiówka, zgodziłem się bo nie mogę mieć
    neostrady, Pani wielokrotnie zapewniała że jest to stałe łącze bez
    limitu wysyłania/odbierania danych i jeżeli nie spełni moich oczekiwań
    to mogę oddać do 10 dni bez żadnych konsekwencji. Otrzymałem paczkę,
    zdziwił mnie niski transfer internetu więc zadzwoniłem do orange i
    dowiedziałem się że mam pakiet 25gb. Zgłosiłem reklamację, oferty
    którą zaproponował mi konsultant nawet nie ma, oddać tego nie mogę bo
    mam ofertę na firmę.
    Jeżeli orange nie rozpatrzy reklamacji mimo oszustwa konsultanta co
    mam zrobić w tej kwestii? Czy ktoś z Was był w podobnej sytuacji?