eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOszukał mnie konsultant ORANGE jak wypowiedzieć umowę na firmę › Re: Oszukał mnie konsultant ORANGE jak wypowiedzieć umowę na firmę
  • Data: 2012-04-25 16:11:33
    Temat: Re: Oszukał mnie konsultant ORANGE jak wypowiedzieć umowę na firmę
    Od: adam <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Umowę podpisałem niestety w ten dzień miałem trochę "nadarte" i
    spotkałem się z kurierem na mieście, przeczytałem tylko czy kwoty i
    długość umowy się zgadza, wiem moja wina ale kilkukrotnie już
    otrzymywałem oferty od konsultantów orange i nigdy mnie nie oszukali.
    Rozmów raczej nie skasowali bo w ten sam dzień zgłosiłem reklamację do
    orange i mają przesłuchać rozmowy i rozwiązać sprawę, ja tego tak nie
    zostawię jeżeli nie rozpatrzą reklamacji to zgłoszę sprawę na policję
    i do UKE.