eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOrange wymiana telefonu › Orange wymiana telefonu
  • Data: 2011-03-02 14:14:21
    Temat: Orange wymiana telefonu
    Od: "USTED" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    Zakupiłam telefon komórkowy w sieci Orange na firmę. Przed upływem
    gwarancji,
    oddałam telefon do naprawy w ostatnich dniach trwania gwarancji (na tel.
    była gwarancja 24 mc).
    Serwis odesłał stel do salonu Orange z adnotacją "autoryzowany serwis HTC
    potwierdza,
    że uszkodzenie nie powstało z winy użytkownika niniejsza ekspertyza jest
    podstawą do
    wymiany tel. przez sprzedawcę".
    Orange twierdzi, że nie mogą mi wymienić telefon na nowy, gdyż minęła już
    rękojmia która trwa 12 mc
    W związku z tym kazano mi zwrócić się na piśmie do serwisu o wymianę tel. na
    nowy
    Czy w tej sytuacji firma Orange ma prawo odmówić mi wymiany tel. na nowy gdy
    minęła już rękojmia a pozostała gwarancja?
    Czy mam prawo żądać od Orange wymiany tel. na nowy ?
    Czy Orange jako sprzedawca ma prawo odmówić pośrednictwa wymiany tel. na
    nowy ?

    Nie wiem co dalej mam robić ? Jak to się ma do obowiązujących przepisów ?
    Wiem że znawcy tematu pomogą mi za co z góry dziękuję


    --
    Pozdrawiam
    Edwardu


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1