eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOkres obowiazywania rekojmi › Okres obowiazywania rekojmi
  • Data: 2004-01-06 09:12:49
    Temat: Okres obowiazywania rekojmi
    Od: Kamil Łucznik <N...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    Czy jest to 1 rok niezaleznie od rodzaju towaru, czy moze sie wahac?
    Czy naprawa gwarancyjna lub wymiana sprzetu na nowy wyklucza mozliwosc
    skorzystania z rekojmi?
    Czy po wymianie sprzetu na nowy w ramach gwarancji okres waznosci
    rekojmi biegnie od poczatku czy tylko przez rok od daty zakupu?

    Mam telefon w Plusie, ktory sie notowrcznie psuje (byl juz 3 razy
    wymieniany na nowy), jednak salon sprzedazy odmawia zwrotu pieniedzy
    czy wymiany na inny model i jedyne co proponuje to naprawa/wymiana na
    nowy egzemplarz. Telefon byl kupiony za calkiem niezla kase w
    programie lojalnosciowym dla klientow ktorym sie skonczyla umowa...
    :///
    Mozna cos na to poradzic???
    Moze ktos mial podobny przypadek?

    Pozdrawiam,
    Kamil


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1