  • Data: 2006-06-10 21:39:45
    Temat: Okradają mnie w biały dzień
    Od: "darek" <ma to w dupie> szukaj wiadomości tego autora

    sprawa ma się tak :

    kupiłem samochód Renault nowy z gwarancją producenta

    popsuł się (po 3 miesiącach), konkretnie zatarciu uległa pompa wtryskowa
    scholowano mnie do serwisu , serwis uznał że to wada owej pompy
    naprawiono ale ....

    pompa wtryskowa przy okazji awarii zanieczyściła przewody paliwowe i
    zbiornik paliwa
    które wymieniono na nowe
    ale też zanieczyściła paliwo w zbiorniku i filtr paliwa
    które to części nie podlegają gwarancji
    i to też wywnieniono na nowe ale za filtr paliwa musze zapłacić oraz za
    paliwo

    dlaczego ? co zawiniłem ?
    czy z mojej winy filtr paliwa uległ zniszczeniu czy paliwo z mojej winy
    uległo zanieczyszczeniu ?

    kurczę z tym paliwem to już przeginają , nie dość że owa wadliwa pompa
    zanieczyściła paliwo które było w zbiorniku to kurczę jeszcze muszę zapłacić
    za 10 litrów nowego paliwa (stare nie nadaje się do użytku)
    które wlali do zbiornika aby sprawdzić czy pompa działa ?

    jest na to jakiś paragraf ?
    bo ewidentnie w moim mniemaniu okradają mnie

    zanieczyszczone paliwo to Ok 150 zł + filtr paliwa 100 zł (bez 5 zł) plus
    owe 10 litrów nowego paliwa
    to Ok 50 zł

    czyli Ok 300 zł za Co pytam się za Co ????

    jakoś można dochodzić swoich praw

    jak ?

    Darek