  • Data: 2006-06-11 12:35:46
    Temat: Re: Okradają mnie w biały dzień
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Klient ma prawo do :
    >
    > bezpłatnego usunięcia (częsci plus robocizna) wszystkich wad dotyczących
    > materiałów lub montażu ...........
    > a także do EWENTUALNYCH napraw szkód w innych częściach samochodu
    > powstałych na skutek tych wad.

    I to wystarczy. Slowo "ewentualnych" nie oznacza w tym miejscu "mozemy sie
    zgodzic na to lub nie", tylko "tych, ktore mogly powstac, lub nie". A
    szkody, to wszystkie Twoje straty, powstale wskutek awarii. Nie wiem tylko,
    jak z paliwem... mogliby sie spierac, ze nie jest to "robocizna", jednak
    robocizny bez tego nie mogliby wykonac, wiec moim zdaniem wchodzi to w
    zakres materialow, zuzytych podczas wykonywania robocizny, zaliczanych w
    kosztach do samej robocizny.

    Pozdrawiam,

    Tiger