  • Data: 2004-12-07 14:09:54
    Temat: Odszkodowanie OC
    Od: "Sebastian M." <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Tym razem mam krótkie pytanie odnośnie odszkodowań komunikacyjnych:

    Czy osoba/osoby poszkodowane w wypadku samochodowym oprócz ubiegania się o
    odszkodowanie z z OC sprawcy i własnego NW mogą równierz ubiegać się o
    odszkodowanie z własnego OC ? Jeśli tak to kto morze się o to ubiegać- tylko
    kierowca czy równierz pasażerowie? Gdzie szukać jakichś unormowań prawnych
    odnośnie tego?

    Słyszałem że OC poszkodowanego rownierz ma obowiązek wypłacić odszkodowanie
    ale ta teoria jest dla mnie dość niejasna i różne źrodła podają rożne wersje
    a większość nawet o tym niewie więc proszę o pomoc:}

    Pozdrawiam
    Sebastian Małysa