  • Data: 2003-03-26 12:12:57
    Temat: Odpowiedzialnosc za zle wykonana usluge
    Od: "Piotr" <s...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Sytuacja wygląda tak :

    Wstawiłem auto do warsztatu samochodowego (lakiernik). Naprawa drzwi została
    wykonana, ale tak paskudnie że nie mogę na to patrzeć - wygląda jak gdyby
    ktoś to robił pierwszy raz. Niestety straciłem pieniądze gdyż lakiernik
    uparł się abym zapłacił z góry za materiały... Czy istnieje jakaś możliwość
    pociągnięcia do odpowiedzialności tego pseudo fachowca? Za wykonaną usługę
    zażądałem rachunku, ale w ten czas okazało się że właściciel zawiesił
    działalność firmy i nie może mi takiego wystawić. Wynika z tego że robił to
    "na czarno". Co mogę teraz zrobić ???

    Proszę o pomoc!
    Pozdrawiam !