  • Data: 2003-02-17 11:42:30
    Temat: Odpowiedzialność wychowawcy (opiekuna, nauczyciela)
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Mam problem i zarazem pytanie:
    Będąc na kolonii opiekunem (wychowawcą) mialem pod opieka okolo 15 osob
    zamieszkujących w trzech roznych pokojach (A, B, C).
    Kiedy ja przebywalem w pokoju A, w tym samym czasie w pokoju B wydarzyla sie
    pewna tragedia - mianowicie pobilo się dwoch chlopcow, w wyniku czego jeden z
    nich stracil jedno oko i zarazem wzrok.
    Jaką ponoszę odpowiedzialnośc w tym zakresie?
    Czy wogole ponoszę odpowiedzialnosc, przecierz nie moge byc w trzec pokojach na
    raz, a nawet gdybym mogl byc to jezeli jedno z tych dzieci chcialo by pojsc do
    ubikacji i tam by zemdlalo i umarlo. Czy ja moge za to odpowiadac???
    Prosze o pomoc!!!
    Dziekuje.