  • Data: 2003-02-18 15:55:20
    Temat: Re: Odpowiedzialność wychowawcy (opiekuna, nauczyciela)
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    k...@p...onet.pl wrote:

    > Jasne ze bylem ubezpieczony, ale chcialbym wiedziec jakie przepisy reguluja
    > muja sytuacje, czy istnieje mozliwosc dopilnowania dzieci przebywajacych w 3
    > roznych pokojach.
    > Mysle, ze wielu osobom przydarzyly sie takie sytuacje - w jaki sposob one byly
    > rozwiazane?
    > Dziekuje za odzew.

    Widze kontynujesz sprawe na pl.soc.prawo, to dobrze :) Ze miales OC to
    takze cudownie :)
    Nie jestem prawnikiem, ale wiem, ze juz wiele osob sie przejechalo na
    zaniedbaniu zgloszenia szkod.
    Pamietaj takze o tym, ze wszelkie informacje zwiazane ze szkodami
    ubezpieczeniowymi nalezy zglaszac do zakladow ubezpieczen - nie pamietam
    terminu - ale wez to pod uwage. Tam wlasnie pracuja kompetentne osoby,
    ktore na pewno Tobie doradza, w koncu po cos sie ubezpieczyles ?

    Pozdrawiam,
    Mackosa <mackosa@wp_NOSPAM_.pl>