eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawo konsumencki › Odp: prawo konsumencki
  • Data: 2003-11-24 20:36:03
    Temat: Odp: prawo konsumencki
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik s(00)mal <s...@o...pl_usun-myslniki> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:o...@n...o2.pl...
    > Nabylem pod koniec tych wakacji plyte glowna do komputera, ktora niezbyt
    > dobrze chodzi. Nie jest uszkodzona, po prostu kiepsko chodzi pod XP,
    > powoduje jego resety i rozne bledy... na starej plycie tego nie mialem.
    > Instalacje driverow, flashowanie biosu nie pomoglo. W dodatku zawiodlem
    > sie nieco na jej mozliwosciach.
    >
    > Czy mam prawo wymienic produkt u sprzedawcy na inny ze wzgledu na nie
    > spelnienie wymagan i nie zadowolenie z produktu. Czy moge ja wymienic ze
    > wzgledu na to, ze nie dziala poprawnie 'z moim systemem'?
    >
    > Kiedys cos czytalem o rekojmi... ale chce sie upewnic...
    >
    > --
    > s(00)mal


    Patrz: ustawa o szczególnych warunkach sprzedazy konsumenckiej..

    Jesli w opisie sprzetu (zapewnieniach sprzedawcy) byla wzmianka ze
    wspolpracuje z "Twoim systemem"
    zajdzie "niezgodnosc towaru z umowa". 2 lata na reklamacje - w tym wypadku
    mozesz liczyc na obnizenie ceny
    badz zwrot ceny za zwrotem sprzetu, ale sprawa nie jest na pierwszy rzut oka
    oczywista.

    pozdrawiam
    mdr


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1