  • Data: 2003-01-11 14:21:52
    Temat: Odp: kasa mieszkaniowa a wspólność/rozdzielność majątkowa
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <m...@m...org.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@n...onet.pl...
    > nie, nie mam na myśli puszczenia męża w skarpetach (swoją drogą ciekawe
    skąd
    > takie skojarzenia??).

    przepraszam Cie nie chciałam cię obrazić moimi skojarzeniami ale w
    większosci spraw to albo chodzi własnie o puszczenie drugiej strony w
    przysłowiowych skarpetach albo tez wymiganie sie wierzycielom ...
    ale moje uwagi wierz mi nie dotyczą Ciebie stąd dwa pytania padły czy w
    skarpetach czy głebsze bo jak to drugie to nie jest to sprawa w dniu
    dzisiejszym do szybkiego załatwienia a szczególnie ,ze ministerstwo uczuliło
    wszystkie sądu na wnikliwe badanie tych spraw...

    pozdrawiam
    Sandra