  • Data: 2002-10-21 21:40:51
    Temat: Odp: Zarządz.tymczs.o zabezpiecz.alimentów
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Zbigniewn <z...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:7...@a...krakow.dialup.inetia
    .pl...
    > Proszę o pomoc.
    > Jaka formą pisma bronić się od zarządzenia tymczasowego sądu o
    > zabezpieczeniu powódżtwa w pozwie o alimenty dla byłej żony.
    > Kobieta ta;
    > a/-ma ukryte dochody w postaci hodowli kotów rasowych /dowody/,
    > b/-jej stan materialny nie uległ ostatnio pogorszeniu / ta sama renta/
    > c/-jest współłaścicielką mieszkania 4 pokojowego które zajmuje sama, a
    > odmówiła zgody na jego sprzedaż lub zamianę/ jest pismo adwokata z
    prozycją
    > sprzedaży i odpowiedź z odmową/.
> [...]

    na postanowienie sądu służy zażalenie w zależności w jakich okolicznosciach
    zapadło czy na rozprawie czy na posiedzeniu niejawnym
    w pierwszym wypadku sad powinien pouczyc cie o srodkach odwolawczych od
    wydanego postanowienia
    w drugim po doreczeniu z pouczeniem powinno wynikac jaka masz droge w
    przypadku nie wyrazania zgody na wydane postanowienie...
    w pierszym 7 dni od wydania
    w drugim 7 od dorecznia
    lub gdy zostalo doreczone przez komornika bo i taka jest ewentualnosc to 7
    od jego doreczenia ...

    Sandra