  • Data: 2002-11-11 19:45:49
    Temat: Odp: Skreslenie z listy - pilne!
    Od: "jachoo" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik mer <b...@n...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aqoja4$fct$...@n...onet.pl...
    > Mój Boże!
    > Płakac mi sie chce jak takie teksty czytam.

    A mnie najvbardziej bawia ludzie, którzy są tacy jak TY! Mysla ze zjedli
    wszytskie rozumy a jedyna odpowiedzia na jakikolwiek problem jest
    ośmieszenie pytajacego.
    Zmien grupe czlowieku na jakas angielska. Tam przynajmniej cie nikt nie
    zrozumie i bedziesz mogl sobie pisac bez obaw ze ci ktos naubliza na forum!
    Z tego co zdazylem zauwazyc nie jestm pierwsza osoba na tej grupie o takim
    mniemaniu o TOBIE!
    Ciao!
    Bywaj zdrow i obym Cie juz nie musial "ogladac".