  • Data: 2002-11-12 16:56:33
    Temat: Re: Skreslenie z listy - pilne!
    Od: "mer" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A mnie najvbardziej bawia ludzie, którzy są tacy jak TY! Mysla ze zjedli
    > wszytskie rozumy a jedyna odpowiedzia na jakikolwiek problem jest
    > ośmieszenie pytajacego.
    > Zmien grupe czlowieku na jakas angielska. Tam przynajmniej cie nikt nie
    > zrozumie i bedziesz mogl sobie pisac bez obaw ze ci ktos naubliza na forum!
    > Z tego co zdazylem zauwazyc nie jestm pierwsza osoba na tej grupie o takim
    > mniemaniu o TOBIE!
    > Ciao!
    > Bywaj zdrow i obym Cie juz nie musial "ogladac".

    Skąd wiesz, że ja cie ośmieszam? Gdzie to wyczytałeś?
    Domyślasz się, że głupie rzeczy piszesz?
    Jeżeli tak, to masz jeszcze szanse i może bedziesz godzien tytułu magistra.
    A jeżeli nie domyslasz się to też dobrze. Pozwolisz zarobić na sobie innym.
    Ważne aby pieniądz był w ruchu.
    Jestem już troche staroświecki i cały czas jakoś tak automatycznie oczekuje od
    absolwenta studiów
    posiadania zdolności radzenia sobie w otaczającym go świecie.
    Już nie "wymagam", abyś wziął tobołek i poszedł w świat z 10 dolarami w kieszeni, ale
    abyś umiał
    sobie poradzić w życiu codziennym bez pytania pół Polski.
    Pamietaj, że narząd nieużywany zanika. Mózg temu prawu też podlega.

    mer