  • Data: 2002-11-14 10:01:31
    Temat: Re: Skreslenie z listy - pilne!
    Od: "Andrzej Paszkowski" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jachoo" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aqoaot$rq6$1@news.onet.pl...
    > Witam!
    > Jestem pewny ze to nie ta lista, ale nie wiem gdzie mam pytac.
    > W piatek dostalem list polecony z Uniwerku, ze skreslili mnie z listy
    > studentow z powodu nie oddania pracy magisterskiej w terminie. Termin
    mialem

    Ze mna zrobili to samo. Tylko ze ja oddalem prace w terminie, ale recenzent
    ja zwrocil mi bo jak stwierdzil "nie spelnia ona ona wymogow pracy
    magisterskiej". Co gorsza - zostala ona wczesniej zaakceptowana i podpisana
    przez promotora. Ten, gdy sie dowiedzial, wypial sie na mnie i powiedzial ze
    nie chce miec ze mna nic wspolnego.

    Jakie macie rady dla mnie?
    A.Paszkowski