  • Data: 2002-11-11 21:41:24
    Temat: Re: Skreslenie z listy - pilne!
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 11 Nov 2002 14:18:07 +0100), "jachoo"
    <z...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

    >Witam!
    >Jestem pewny ze to nie ta lista, ale nie wiem gdzie mam pytac.
    >W piatek dostalem list polecony z Uniwerku, ze skreslili mnie z listy
    >studentow z powodu nie oddania pracy magisterskiej w terminie. Termin mialem
    >do konca wrzesnia, ale prosilem o przedluzenie. Do dnia dzisiejszego nie
    >dostalem odpowiedz na tamto pismo, tylko od razu przyslali mi skreslenie.
    >Moj promotor nie widz problemu, zebym prace oddal pozniej i bronil sie
    >pozniej. Ale jak to wytlumaczyc Dziekanowi!!!???

    Na POLSL też nie otrzymujesz odpowiedzi. Technicznie by padli, gdyby
    każdemu odsylali odpowiedź... Niestety takie realia -- trzeba się było
    zainteresować odpowiedzią. Ja też pisałem o przedłużenie i też
    dostałem tylko ustną odpowiedź...

    >Nie bardzo wiem co dalej. Czy to oznacza ze wogole nie moge pisac juz pracy
    >i jej oddac?

    Ależ nie, zapłacisz za reaktywację (u nas jest to 500zł) i już.

    >Jak moge teraz uzyskac dyplom magistra? Dodam tylko, ze wszytsko mam
    >zaliczone oprocz pracy magisterskiej, ktora mam juz na ukonczeniu.

    Dopytaj w dziekanacie o warunki reaktywacji. U mnie idziesz z gotowym
    dyplomem pod pachą, placisz i już. Ale może u Was inaczej...

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert