  • Data: 2003-04-11 19:35:24
    Temat: Odp: Potrzebuję pomocy i porady prawnej.
    Od: "Sandra" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gobi <t...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b76515$13s$...@j...coi.pw.edu.pl...
    > A może najpierw chce podpisać intercyzę (warunek) a potem dopiero kupi
    > mieszkanie na siebie,
    > ludzie są przebiegli.

    więc nie podpisuj niczego ...

    > A co do ruszania głową to nie zawsze ma się do tego głowę i po to piszę na
    > grupę aby wysłuchać
    > (być może bardzo cennych) rad....... a obudzona jestem od dawna - kubłem
    > zimnej wody.

    widać z tego ,że nie dopóki nie podpiszesz jestes majątek wspólny a co do
    mieszkania kupcie dziecku w momencie jak będzie chciał sprzedać bez Twojej
    zgody bedzie musiał wystapić do sądu a ten będzie wzywał Ciebie i tym
    sposobem nie będzie miał możliwości sprzedania ...

    Sandra