  • Data: 2003-08-06 20:24:17
    Temat: Odp: Ograniczenie (pozbawienie?) praw rodzicielskich
    Od: "Sandra" <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik pasya <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bgrn8u$pvo$...@a...news.tpi.pl...
    > Jak źle musi być żeby sąd orzekł takie drastyczne środki? Czy psychiczne
    > znęcanie się, bicie matki, niełożenie na utrzymanie rodziny są
    > wystarczającymi argumentami? Przy poparciu szkoły, psychologa, kuratora?
    > Pewnie też badania w RODK?

    tak opinia psychologiczna RODK we wnioskach określi czy i jaki powinien miec
    kontakt z dziecmi , na takim badaniu przeprowadzane są rozmowy rowniez z
    dziecmi ...

    > Interwencje policji mogą wzmóc jego agresję, a bywało i tak, że gdy
    > wcześniej przychodziła policja, to stawał się potulny, kulturalny, idealny
    > mąż i ojciec, a ją szkalował jako wyrodną matkę. Jak wtedy udowodnić, że
    > było inaczej? Czy dzieci mogą być świadkami?

    tak sędzia może rozmawiac z dziecmi w większosci jednak wypowiada sie RODK i
    na tej opinii bazuje sędzia/ psychiatrzy,psychologowie

    Bo dzieci widziały wiele,
    powinny o tym powiedziec przy badaniach RODK

    > Czy do wniosku można od razu dołączyć prośbę o przydzielenie obrońcy? I
    czy
    > jest potrzebny w takich wypadkach?

    odpowiedz mi na pytanie " co rozumiesz obrońca " czy jej sie coś zarzuca ?
    czy wniosek szkoły jest o ograniczenie wladzy obojgu rodzicom? jako ,ze
    rodzina jest niewydolna wychowaczo ?
    adw. z urzedu w takiej sprawie gdzie nie ponosze winy lecz nie potrafie
    sobie poradzic z przekazaniem stanu faktycznego tak wiec czy jest
    przykładną matką ? z opisu jaki przedstawiono wynika ,że nie bo ciągnie tą
    sprawe od dłuższego czasu i równiez naraża swoje dzieci na niebezpieczenstwo
    nie gwarantujac ich naleznego wychowania i bezpieczenstwa

    Sandra