  • Data: 2003-08-07 15:35:05
    Temat: Re: Ograniczenie (pozbawienie?) praw rodzicielskich
    Od: "pasya" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy powinna też
    >
    > jak wspomnialam moze zlozyc wniosek o poddanie go obserwacji i leczenie
    > psych.ale do tego musi dol. opinie lekarska o jego stanie zdrowia a tu nie
    > sądze by dobrowolnie sie zglosil do lekarza , w tym przypadku tylko w gre
    > wchodzi tryb nagly a tzn. w szale telefon wykonany by go zabrano a sąd
    > rodzinny juz na wniosek sądu zrobi reszte ...

    No tak, ale on przy takich nagłych interwencjach od razu potulnieje. To taki
    typ, o którym sąsiedzi mówią: miły, kulturalny człowiek, dobry mąż i ojciec.
    Potrafi się nieźle maskować, trudno będzie znaleźć świadków, chociaż parę
    osób się znajdzie. No i dzieci przede wszystkim, ale to najtrudniejsze dla
    nich.

    > pięknie brzmi " chyba w końcu się zdecyduje " eh myśle, że powinna podjac
    > konkretne dzialania bo sie doigra ,że i jej sąd ograniczy lub pozbawi
    władzy
    > a dzieci sie umiesci w odpowiednim miejscu skoro mama chyba podejmie
    > stosowne działania...
    > poza tym ,że w końcu mamą trzeba będzie się zająć

    Bardzo łatwo jest oceniać i radzić jak patrzy się na to z boku, mnie też
    jest łatwo mówić jej: wyrzuć go, rozwiedź się, ale bardzo trudno jest
    zastraszonej, zniewolonej, słabej psychicznie kobiecie podjąć jakieś
    działania, zdecydować się na jakiś krok, szczególnie że jak widać z tego co
    piszesz, ma podstawy, żeby obawiać się sądowego rozstrzygnięcia, bo może
    sama - zamiast pozbyć się gada z domu - stracić dzieci.