  • Data: 2003-08-06 20:13:33
    Temat: Odp: Ograniczenie (pozbawienie?) praw rodzicielskich
    Od: "Sandra" <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik pasya <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bgr9fu$qc2$...@a...news.tpi.pl...
    > wyprowadzeniu się jej z dziećmi do innego mieszkania on nadal ją
    nachodził,
    > porwał i wywiózł dziecko,
    > w końcu pod presją gróźb i korzystając z faktu, że była w stanie depresji,
    > niezdolna do działania, szantażując, argumentując to dobrem dzieci,
    > świętością rodziny itp. wprowadził się do nich.

    i tu jest wlasnie widoczna głupota kobiet ale nie mi oceniac

    (kopii nie dostała, przeczytała z akt
    > sprawy), czy może dołączyć do pozwu szkoły swój pozew?

    Jak wcześniej wspomnialam może doł.do sygn.akt sprawy swój wniosek opisujac
    całą sytuacje z jednoczesnym wnioskowaniem o pozbawienie wladzy i zakaz
    stycznosci

    Poza tym czy można
    > wnioskować o odebranie czy ograniczenie władzy rodzicielskiej?

    czy szkoła wnioskuje o ograniczenie oboju rodzicom wladze?

    No i jaki
    > będzie wymierny efekt ograniczenia (czy pozbawienia) władzy rodzicielskiej
    > ojca, skoro i tak będą razem mieszkać i nic się nie zmieni?

    rozwód i eksmisja

    Czy powinna też
    > i czy może wnioskować o przymusowe badania psychiatryczne?

    jak wspomnialam moze zlozyc wniosek o poddanie go obserwacji i leczenie
    psych.ale do tego musi dol. opinie lekarska o jego stanie zdrowia a tu nie
    sądze by dobrowolnie sie zglosil do lekarza , w tym przypadku tylko w gre
    wchodzi tryb nagly a tzn. w szale telefon wykonany by go zabrano a sąd
    rodzinny juz na wniosek sądu zrobi reszte ...

    Koleżanka
    > zdecyduje się też chyba w końcu na rozwód,

    pięknie brzmi " chyba w końcu się zdecyduje " eh myśle, że powinna podjac
    konkretne dzialania bo sie doigra ,że i jej sąd ograniczy lub pozbawi władzy
    a dzieci sie umiesci w odpowiednim miejscu skoro mama chyba podejmie
    stosowne działania...

    ale to przecież też może niczego
    > nie zmienić.

    poza tym ,że w końcu mamą trzeba będzie się zająć

    Wprawdzie mieszkanie jest tylko jej własnością, bo wiele lat
    > temu, po kolejnej burzy, kupili je dla niej i dla dzieci jej rodzice i on
    > tam wprawdzie mieszka, ale nie jest zameldowany. Czy w tej sytuacji po
    > rozwodzie będzie można go eksmitować?

    eksmisje można orzec w wyroku rozwodowym

    I jeszcze jedno pytanie, czy ona może
    > dostać obrońcę z urzędu (nie jest zamożna, troje dzieci, głównie na jej
    > utrzymaniu, bo mąż "załatwił" sobie rentę i nie pomaga jej finansowo).

    tak gdy o to będzie wnioskowała i przedstawi swoją sytuacje prawdopodobnie
    otrzyma adw. z urzędu

    Sandra