  • Data: 2004-01-28 10:17:21
    Temat: Odp: Mandat za psa!!!
    Od: "Krzychu" <b...@f...onet.pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:bv6sqm$nob$...@a...news.tpi.pl...

    > A gdzie mam pewność, ze nie wymyśliłeś sobie tego? Prosiłam o podanie
    FAKTÓW

    Apropos faktów.
    Boję się, że wkrótce w FAKCIE alo inym SUPEREXPRESSie będziemy moli
    przeczytać: W Katowicach rottweiler zagryzł dziecko!!!
    Oby nie!!

    Pozdrawiam
    Krzychu (ugryziony 18 lat temu przez dobermana)

    PS. Mieszkam obecnie z żoną u teściów, którzy też mają rotiego, ale w kojcu
    na podwórzu. Potulny jak baranek, ale kiedyś mnie poważnie wystraszył, gdy
    wieczorem był już wypuszczony z kojca, a ja w garażu pompowałem koło w
    samochodzie i odgłos pompki nie spodobał się psu, który zaczął warczeć.
    Uspokoiłem go dopiero przerywając pompowanie i kilkakrotnie mówiąc do psa po
    imieniu.