  • Data: 2003-01-28 15:32:55
    Temat: Odp: Kodeks pracy.
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b167gg$dtv$...@a...dialog.net.pl...
    > czy to będzie wypowiedzenie uprzedniej umowy co do rozpoczęcia pracy
    > wcześniej ustalonej?
    > hmm tak ja wczesniej mówiłam obowiazek prowadzenia rozliczeń godzin
    > nadliczbowych... odegra tu role i w systemie jednozmianowym :-) nie widze
    > tego przykładu jako sensowny ... nie ma w kodeksie opisanej przerwy do
    > której ma prawo w każdej dobie ...jest jedynie określone ile można zlecić
    > pracownikowi godz.nadliczbowych na dobe ...

    przy pracy dwuzmianowej bedzie ta sama sytuacja umowa bedzie okreslała
    rozpoczecie pracy wiec w odn. do wyliczenia godzin dot. ponad normy będzie
    tak samo ... nie może być umowa zawarta sobie od tak ..." dzisiaj pani Zosiu
    przychodzi pani na 8 ,jutro na 10, a pojutrze na 12 bo nawet jeśli tak to
    umowa bedzie okreslała od której zaczyna się zmiana i w czas normy w tedy
    wyniesie zgodnie co do zmiany ...pozostałe godz. nadliczbowe ...i na drugi
    dzień pani Zosia przychodzi na swoją zmiane zgodnie z umową ... dla pani
    Zosi doba pracownicza będzie się zaczynała od 8 rano ....

    Sandra