  • Data: 2002-11-27 21:06:18
    Temat: Odp: Klopotliwy pracownik [WAZNE]
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Mariusz Tuszynski <t...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:as395k$hdf$...@n...gazeta.pl...
    > Witam,
    >
    > Pracuje w zakladzie panstwowym - jestem szefem. I mam ogromny problem z
    > pracownikiem: chcialbym go zwolnic, ale nie umiem - nalezy do zwiazkow
    > zawodowych, ktore wg. obowiazujacego prawa go chronia.

    zgadza się

    Zreszta zwolnienie
    > pracownika w zakladzie panstwowym i tak nie jest proste.

    Jak się potrafi pełnić swoje obowiązki ...
    Musze sie tez liczyc
    > z sadem pracy, ktory raczej broni pracownika.

    nie w przypadku naruszania tego prawa ...

    > Problem jest taki, ze on jest nieuczciwy, ja staram sie wszystko zalatwiac
    > zgodnie z prawem -

    ciekawa jestem w jaki sposób to czynisz?

    zreszta, gdybym sprowal inaczej, natychmiast pojawilby sie
> [...]
    samo
    > zwolnienie - on pracuje w moim bezposrednim otoczeniu i niesty zamiast
    > pomagac, przeszkadza. Jest arogancki i niegrzeczny, calkowicie nie pomocny
    i w
    > dodatku nieuczciwy (zdarzaja mu sie sytuacje, w ktorych przekracza zakres
    > swoich uprawnien, wykorzystujac np. dostep do poufnych danych). Nie dosc,
    ze
    > jest nieefektywny, to jeszcze "sabotuje" - jego zadaniem jest
    przygotowywanie
    > wielu dokumentow (m.in. analiz, ststystyk) i DOSLOWNIE w kazdym takim

    co z tym zachowaniem i wykonywaniem nieprawidlowym obowiązków robisz?

    Zaczynajac od literowek i gramatycznych (ewidentnych!) az
    > do zmian liczb i niezgodnosci danych w kolejnych kopiach drukow. Na
    upomnienia

    upomnienia ustne?

    > Czy myslicie, ze da sie go jakos skutecznie "zalatwic"?

    oczywiście ale na to potrzeba dowodów i prawidłowo prowadzonych akt
    osobowych w ,których to zamieszczasz odpowiednie kary, w postaci pisemnych
    upomnień...

    Musze go zwolnic -
    > dochodzilo juz do tego, ze przez niego ja i kilku innych pracownikow
    chcialo
    > samych zrezygnowac z pracy (sic!)...
    > Najwiekszym problemem jest to, ze praktycznie nie mam _konkretnych_
    > argumentow. Przeciez nie mam jak udowodnic komukolwiek, ze on jest chamski
    > sabotuje. Zawsze jest dla niego jakies wytlumaczenie...

    zle obrana taktyka ,czytajac ten post odnosze wrażenie,że szef nie zna
    swojego zakresu czynności...

    Sandra