  • Data: 2002-11-28 12:31:00
    Temat: Re: Klopotliwy pracownik [WAZNE]
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek Dyrkacz (przedtem peterek)" <j...@a...net.pl> napisał
    w wiadomości news:as4k79$hou$1@kujawiak.man.lodz.pl...
    > Witam
    > A jakby zrobic tak:
    >
    > Jako szef niech koleg wezmie sobie dzein urloru - ale tak zeby trudny
    > pracownik o tym, nie wiedzial. Nastepnie przyjdzie do pracy w dniu urlopu
    > jakby nigdy nic, kupiwszy uprzednio jakas dobra flaszeczke (co najmniej
    > Johny Walker). Potem wpasc do pokoju tego pracownika, przeprosic go za
    > wszystko, przyznac sie do bledow i przesladowania i zaproponowac zeby
    wypic
    > za zgode. A jak sie flaszka skonczy zadzwonic po Policje, spisac protokol
    ze
> [...]

    Być może zgodne z prawem, chociaż jest to namawianie do
    pijaństwa. Poza tym co pracownik na urlopie robi w pracy?
    Czy ma prawo przebywać na terenie pracy będąc na urlopie?

    Ale pomimo wszystko jest to niezbyt cywilizowany sposób
    na załatwienie takiej sprawy. Jest to podstępne i nieuczciwe,
    a chyba nie o to chodzi. Lepiej załatwić to w uczciwy sposób
    zgodnie z kodeksem pracy. Poza tym z tego co czytałem
    pracownik ten dopuścił się tylu błędów w pracy i zaniedbań,
    że jeżeli to będzie udokumentowane to pewnie nie będzie aż tak
    ciężko go wylać.

    Pozdrawiam

    Darek